divendres, 13 de desembre del 2013

Dia de poesia

Avui era una de les últimes classes de COED i era el meu dia per recitar el poema que des del primer dia teníem triat. El poema l'he recitat amb la Ivette i l'hem seleccionat de Miquel Martí i Pol que es diu "L'amor jugava a perdre's".


L’amor jugava a perdre’s 
als teus ulls clars. 
 Em deia l’enyorança: 
No el trobaràs. 

La tarda s’enfollia, 
boja de llum, 
vibrant en l’harmonia
 del seu perfum. 

Plorava el cor silencis 
i llanguiment. 
Em deia tot: No hi pensis 
per un moment. 

L’amor es compadia 
del meu penar; 
de sobte apareixia 
rera un lilà. 

Per la meva hora muda 
volava un cant. 
L’amor era vençuda 
 i el plaer constant. 

S’adorm un goig unànime 
 als teus ulls clars. 
 L’amor, ara, es repenja, 
 fina, al meu braç. 


Miquel Martí i Pol

Aqui us deixo una versó de la poesia de forma cantada: 


Un cop tots ja havíem dit la poesia, la professora se'n ha adonat que moltes persones de la classe no sabien dir la doble L (LL) i ens ha proposat una activitat per corregir-nos entre nosaltres.
Ens hem dividit en dos grans grups, els que sabien dir la LL i els que no, i cada un llegia 3 paraules com per exepmle: LLapis, aLLà o cavaLL, per així realitzar un joc. Al principi, la classe estava igualada però al final hi ha hagut més gent que la sabia dir, que els que no. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada